Utvald

De är väldigt roligt att bli utvald, som en av få att få börja blogga hos ********. Det känns roligt att det inte alls är många som bloggar där. Och att dem satsar på alla bloggare, sånt är väldigt roligt.
   
Att vara utvald till en av dem känns som en ära. Jag är väldigt tacksam för den grymma servicen som jag har fått. En testblogg att prova på innan jag bestämt mig för att jag vill börja blogga och vad jag tycker om bloggverktyget. Sånt är väldigt bra att kunna få innan man bestämmer sig helt 100.
   
Att bli utvald är en speciell känsla. Man blir glad, spänd och för det mesta väldigt tacksam för att man får chansen. Men man behöver inte acceptera allt. Ibland får man stanna upp och tänka efter. Kommer det att bli bra om jag går med på detta? De e liten en självbalans som gäller. Allt kan man inte acceptera och då måste man sätta ner foten och säga stopp.
   
    
Jag kommer gå ut med nya portalen samtidigt som jag går ut med min nya bloggadress. Låter de bra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback