Vart tar världen vägen!?

Nu börjar de väl gå lite väl över styr?
-Här finns repotaget om ni vill läsa-
     
    
Samma sak som att man inte får vara pepparkaka i ett luciatåg. För att de är rasistiskt. Vi får inte ha julavslutning i kyrkan, de e för religöst. Asså serri vart är detta samhälle påväg!? Jag skulle vara väldigt tacksam för ett svar... Samhället ändras ju hela tiden, vilket är mänsklit. Vem håller inte med om de? 
   
Personligen blir jag bara lack på allt sånt där. Har de varit så tidigare utan några problem? Låt de fortsätta. Samma sak med jukalendern för iår, den har fått massa kritik för att den är andlig. (då dem kör anden i glaset) Om den nu är de, låt inte era barn titta på den då. Jag tror dock att dem flesta fattar att det är på film... Men inte alla uppenbarligen. Sen har den även blivit sexuellt trackaserad... Mer än så tänker jag inte gå in på ämnet men jag ville bara upplysa om det. Jag har pratat med vuxna och mina kompisar idag och dem reagerade inte på det, inte jag heller, inte mina andra kompisar, ingen. Bara dem som ska hitta fel med allt. De känns så gammalmodigt och onödigt. Slöseri med tid och uppmärksamhet
    
Fint detta belv men jag var tvungen att skriva av mig. Då detta är något som jag inte kan förstå. Nån som håller med mig hur jag tycker?
- Bild från google

Kommentarer
Anonym säger:

Jag!!
Det är dom som letar fel (genus människor och feminister) som SJÄLVA SKAPAR rasism och ojämnställdhet!!Men nu har dom gått för långt!
Just att dom tar bort filmer av "svarta", är det inte det som är mest rasistiskt?!?! DOM visar att DOM INTE VILL ha med SVARTA (och allt annat dom tar bort) i sina filmer!?!?!
Fan asså...

2012-12-16 | 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback