Gästbloggare, Lisa

Hej Lisa här som gästbloggar hos Emma.
 
Ehm jag är 9år fyller 10 på söndag. Men jag, Emma och Linnea va på samma ridläger! Eller a jag följde med dom på ridläger. TACK till alla ni som va på grällsta, hade sjukt kul! TACK Emma och Linnea för att ni stod ut med mig i en hel vecka + att jag får gästblogga hos dig nu Emma! Jag rider hos min kusin just nu. Ska nog börja ridskola. Inne på andra året på min ridning. Jag har 2 katter, först min egna kisse, Princess som blev 2år i tisdags. Sen Busan, hon blir 9år 20/7 :D Kan ju berätta lite om min familj oxå. Pappa(http://forsverigeITiden.blogspot.com) 40år, Mamma, 41år och mina två brorsor. Lillebror snart 2år och storebror snart 19år :) Men jag brukade rida ponnyn Twister eller hästen Zorro på hallsta hammars ridklubb. Twister är en 97a :) Rasen har jag iiiiingen aning om :) Zorro är en 04a :) Han är en Frieserkorsning! bilder på dom:
zorro
Zorro                                                           Twister

Läs min blogg
http://ryttarens.devote.se
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback