MINI TÄVLING!

Tänkte att ni kan få skriva hur ni tror att Malwa och eller Gordon är att rida? Ni vinner en länk i ett inlägg + att ni kommer finnas i min meny/eller om ni vill gästblogga. Jag väljer den som liknar Malwa/Gordon bäst. Jag kommer lägga up det ni skrev hur ni trodde dem var. Hur jag tycker Malwa är kommer att komma upp, men om ca 1 vecka. Denna tävling avgörs: 5:e Augusti
  
 
För att delta:
* Välj Malwa eller Gordon och skriv hur ni tror att dem är att rida?
* Kommentera detta inlägg med hur du tror

Kommentarer
alice ;) säger:

Jag tar Malwa :) <3
Jag tror att Malwa är ganska lagom slö och pigg och busig. Bockar ibland men oftast snäll <3

Och väldigt sööööt :) <3

Jag tar gordon också men jag har ingen aning om hur han är så jag gissar lite ;)

Han är ungefär som malva fast utan alla bockningar.
Bra på dressyr. och också söööt <3<3<3

2012-07-29 | 13:53:26
Tilda ♥ säger:

Jag tar gordon :)
Jag tror gordon är rätt så "enkel" , att han lyssnar på i princip allt och att han är snäll och ganska lätt att "jobba" och ha kontakt med . Jag tror han är väldigt snäll i ridning , och lugn i sig själv och rätt orädd , självsäker liksom :)<3

2012-07-29 | 14:12:34
Bloggadress: http://rockisryttare.devote.se
fanny säger:

Gordon: jag tror han är lugn och springer på ganska bra, men är nog ganska svår åtkomlig - att man måste ha stark skänkel annars är han seg. Men han kan det mesta om man får fram honom.

2012-07-29 | 14:59:01
dahlén säger:

Jag tar gordon!
Gordon tror jag är åt det lite slöare hållet,man måste ha benen där hela tiden och hålla om.
Blir lite uttråkad ibland men när han får uppgifter så utför han dem väl och är snäll och lugn i alla situationer. Blir piggare och gladare utomhus.

2012-07-29 | 22:53:41
Bloggadress: http://moadahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback