Dusch

Nu har jag nyss tagit en långdusch, så sjukt skönt! Och efter känner man sig jättefräsch.
Nu när håret inte kommer kunna bli tvättat på ca 1,5 vecka så schampoonerade håret 2 gånger.
Snart går jag och gör mig en macka samt tar en kopp te och c-vitamin. Ska nog gå och lägga mig snart.
Jag ska upp klockan 06.20 och åka till sjukhuset runt 07. På kvällen kommer min kusin komma in och hälsa på.
Hon jobbade visst på avdelningen som jag blir inlagd på, så hon kommer och hälsar på innan sitt pass.
Kanske även blir hon som blir min nattsköterska, skulle va kul om hon blev de. Och skönt då jag känner henne.
Får se om jag hinner updatera innan jag åker till sjukhuset... Det kanske blir update från sjukthuset, om jag får nät.
Sov sött så hörs vi, om vi inte hörs i morgon så hörs vi på onsdag för då får jag komma hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback