Film

Nu har jag och familjen precis kollat på en film. Jättebra enlit mig, men inte enlit Papi och brorsan.
har även snackat mer med min kusin nu och det ser ut som att det blir som vi vill :)
Sjukt roligt om det vi vill händer. Har aldrig hänt förut och kul kommer de bli! Eller hoppas det.
Jag återkommer med vad som händer om det händer, vilket familjen vill.
Nu ska jag kolla på topmodel Sverige på tv3play. Sen blir natti natti för mig.
Jag lovar att filmen på rummet komemr komma i morgon, för Papi sa att de e försent nu.
Och det är Papi jobb som ska göras så jag kan inte göra det även om jag vill... Men lika bra att det görs rätt.
Sov sött alla älskade och underbara <3 Vi ses igen i morgon, sprid gärna bloggen vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback