Fix

Har snackat lite med Papi och vi har kommit fram till att vi ska fixa lite i mitt rum... Vi sak fixa:
Ett ljusrör till mitt smink bord
En magnettavla vid skrivbordet
Fixa ett ställ under skrivbordet där jag kan ha pennor och etc
En till matta
Ett playstation
Får se om vi fixar något mer, de visar sig... Mitt "nya" rum kommer bli awesome!
Fick in en box till TV:n för inte alls länge sen... Sjukt kul med playstation också. Ni får bild när rummet är klart
Ska väl sätta mig och kolla mejlen, bloggar, bdb, TDB, facebook i en flik hela tiden.
Tänk, i morgon smäller det! Ska se om jag kan få nät från sjukhuset...
Fick även veta på ett av mötena idag att jag bara kommer ha bandaget 1-2 veckor, väldigt skönt att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback