Food

Ledsen at jag inte skrivit mer än ett morgon inlägg... Men jag har spelat sims hela förmiddagen.
Nyss putsade jag mina ridstövlar så dem är fina till ridningen ikväll. Kör på den rosa outfiten.
Malwa har, rosa schabrak och benlindor.
Jag har:
Vit piké: Stadium
Rosa tröja över: fått av kusin
Rosa rutiga ridbyxor: fått av Fanny
Rosa Kingsland strumpor: Glada hästen
Falska Converse: Coop Forum
Enkel men snygg och matchande outfit. Själv tycker jag att Malwa är söt i rosa, så då har jag matchande på mig. Självklart rider jag inte i conversen, men jag har dem när jag åker till stallet. Mina ridstövlar är inte så sköna att ha på fötterna för länge... Nej dem är inte försmå, men dem börjar trycka efter ett tag och det är inte så skönt.
Aja nu ska jag gå och käka sedan måste jag nog gå till bussen... Är laddat med hästinläggen undertiden jag e borta så håll utkik om ni ville veta mer om hästarna. Har även ett till inlägg, som jag sjölv tycker sjukt mycket om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback