Hemma nu

Har kommit hem nu, har precis käkat en toast och druckit en stor kopp te.
Idag gick ridningen super duper duper bra! Malwa var jätteduktig, och lyssnade jättebra
Bästa Sussie filmade så filmer kommer från ridningen! och några skutt blev de <3 Malwa älskar att hoppa! <3
Så fort filmerna kommer så klipper jag ihop dem och slänger på musik. Ni får se den så fort den är klar.
Planerna är ändrade för i morgon. Först blire åka till husläkarn, kolla armen. För er som undrar har jag en knöl under huden och mami ville att vi skulle kolla upp det, så då gör vi det. Efter det släpper mami av mig i stallet, jag är där och rider elelr longerar tar även hand om Prancer och självklart tar jag hand om Gordon! <3 Sen kommer Mami och hämtar mig, vi åker ut till Erikslund och går i affärerna lär väl komma hem med något nytt? Aja innan vi åker hem från Erikslund så köper vi med Kinamat hem. Resten av kvällen blir bara mys framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback