Kvällen

Just nu sitter jag med en stor kopp te, sjukt gott <3 Aja rummet blev precis klart, men det är lite sent att filma redigera och lägga upp ikväll så fixar det i morgon, då jag har hela dagen på mig att filma.
Jag är väldigt nöjd hur det blev, och nu är det klart inget mer fix på ett tag. Kom även på en ny outfit idag, då jag drog på mig en jeansväst ovanpå ett linne + tights. Tycker det vart väldigt snyggt, ni får se i filmen i morgon. Jag kommer även göra en videoblogg på slutet för jag vet att det är uppskattat :) Fast jag känner mig inte så snygg i mitt bandage men ni överlever väl att se mig så? Jag ska även lägga mig i sängen och bläddra igen min Frida tidning som kom i brevlådan idag.
I morgon ska jag duscha och fräscha upp mig lite inför fredag. Ska åka och ta av bandaget då :)
Får se om naglarna får sig ltie ny färg, kanske kanske inte... Jag måste även plugga.
Men det är viktigt att ta tag i skolan så man inte kommer efter. Jag har bara lite svenska kvar och tyska även SO och liiite engelska men engelskan är inte jobbig... Svenskan är läsa och SO:n är att ta reda på fakta om EU och tyskan behöver jag bara lite hjälp av Mami med en sak som jag fastnat på. Annars flyter allt på.
Under morgondagen kommer även inlägg nummer 100 upp för uppdateringen borde va bra så att det är dags för inlägg nummer 100... Jag tror det får bli ett inlägg om Grällsta, så många känslor som det finns <3
Nu ska jag ta och surfa runt lite, checka in lite bloggar och sen blire sängen. Jag ska även lägga mig i sängen och bläddra igen min Frida tidning som kom i brevlådan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback