Malwa Story del 2

Malwa story del 2

 

Som sagt klickade vi inte till en början... Jag fortsatte följa med ut ochMalwa var jobbig.

Jag visste inte riktigt vad jag tyckte om Malwa, hon var seg och jobbig samt slog med huvudet

Sedan så försvann snön och vi kunde börja rida mer riktigt. Då så gick det bättre och bättre.

Sedan så hoppade jag henne på ett litet räcke, det gick super. Sedan flöt allt på ända tills jag kom och sa att nu ska du galoppera ett helt varv... Jag la på pisken i svängen för hon höll på att sakta av... Då så la hon till ett bocksprång, jag åkte av

Sedan flöt det på ett tag till. Sen hoppade jag en bana på henne... Då fick det bra till en början då hoppade jag två räcken på  en linje på en långsida.Sedan skulle jag hoppa det och så stog det ett plank på andra sidan, som jag skulle hoppa. Malwa fullkomligt hatar plank! Jag manade på henne och min kusin sprang bakom, det gick inte :( Vi la ner det på ena sidan, gick inte det heller:( Då tog vi bort plankan och la dit en vanlig bom istället, då gick det super. Men sedan var hon väll antagligen trött då hon var på väg att hoppa då hon stannar! Och jag åker av...

Nästa inlägg kommer i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback