Malwa story del 3

Malwa Story del 3

 

 

Efter att jag har åkt av så flyter det på igen... Sen så gick vi ut och klättrade lite, till en början gick allt super!

Men så kommer vi till det här med nedförsbackar... Till en början var det lugnt och fint men så var det slutet av backen, då får hon fart! När vi är på plan mark igen så blir det en liten bockning... På vägen hem såg vi ett dike som vi var tvungna att ta oss över.Vi kommer med bra fart men hon tänker då inte hoppa ett dike! Då går vi över, vilket blir det ett skutt...

En liten bus ponny är just vad Malwa är <3 Fast jag älskar henne ändå. Efter det fortsatte jag rida henne och allt gick fortsatt bra

Men sedan tror jag de var dagen innan vi skulle ut dit som jag fick ett SMS av min kusin som sa att stoet hade fölat...

Och att Malwa skulle flytta till sin ägare, då bröt jag ihop fullständigt!! Jag ville inte leva längre och inte hålla på med hästar.

Nästa del kommer i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback