Malwa

Namn: Malwa

Kön: Sto

Född: 2001

Mankhöjd: 126

Ras: Gotlands russ

Färg: brun med svart man och svans

Malwa är jättesnäll i hantering från marken. Hon är väldigt trafiksäker vilket är jätteskönt! Hon har enorm vilja och kapacitet. Hon sköter sig oftast, hon busar ibland men då tycker hon de är roligt eller jobbigt. Men hon gör inte så "stora" bussprång. Hon älskar verkligen att vara ute i snön och busa, är de galopp så går det J**ligt fort. Malwa kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 När jag växt ur henne, så kommer jag inte överge henne! <3 Jag kommer fortsätta vara där ute och mysa, sköta longera kanske t.o.m köra. Jag kanske också kan få ställa ut henne någon gång? Hon är så charmig när man kommer till hagen och ska ta in henne, då blåser hon upp sig och springer minst ett varv i hagen med högt högt huvud och bocksprången i det varvet behöver vi inte ens prata om. Bus ponny kommer hon alltd vara och det är det jag älskar med henne, man vet aldrig vad som händer när man sitter på denna helt underbara ponny <3 Hon är bäst! Hon är sötast! Hon är finast! <3

Jag har bara hoppat henne 2 gånger, men kommer bli mer snart. Ser sjukt mycket fram emot när jag ska hoppa för Sussie, ska bli kul att få hoppa henne igen.

De gångerna jag har hoppat henne har det inte vart några höga höjder, utan mest focus på bra språng, hon hoppar gärna som om hindret vore 80 cm. Hon kan även bjuda på rodéoshower då och då... Men jag har lärt mig att sitta kvar, många tror att jag kommer åka av men icke san icke. Eller det händer ju då och då men hon busar kanske 1 ridpass per månad...

Finaste lilla ponnien <3


No one can know how much I love YOU <3

I will never let you go, you are a part of me <3

And you always have a place in my heart <3

We are the best <3 Always there for each other <3


Kommentarer
Anonym säger:

Fin! :)

2012-11-01 | 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback