Promise

Promise är en jättesöt och snäll liten ponny som är en ridskoleponny. Hon är ju sååååå söt, älska hennes pannplugg så sjukt mycket <3 Promise är rädd för sånt där julglitter, jag vill ju ha det till julen men känns inte så snällt mot henne att sätta upp det då hon är inne i spiltan. Så när hon går lektion så brukar jag sätta upp glittret. Annars är hon inte så rädd av sig, i ridningen är hon väldigt springig. Men får man henne lugn och avslappnad så kan hon vara jättetrevlig att rida. Hon är "avblekbar" skimmel. Har en vinterbild då är hon sjukt mörk! Jag kände inte igen henne först. Jag har tagit reda på att hon är en C-ponny :D

   

Här är den mörka vinterbilden


   

      

Jag mena kolla skillnaden från då och från 2011


Promise är oftast snäll md mig när vi är ute och går. Med mig har hon iaf inte försökt sticka någon gång, vilket är skönt och det känns som att hon och jag har en bra relation. Promise är jätterolig att hoppa om det inte går alldeles för fort. På lördag vill jag verkligen ha henne <3 Säg vad ni vill, men hon är min favvo av ridskole hästarna.


Trackback