@ school

Nu är jag i skolan och har SO... Vi ska jobba med något om EU. På svenskan läser vi i någon konstig bok. Men Jag håller på med skönhetsinlägget, men de kan ta tid då de ska vara bra tips :) Och sånt som man kan ha nytta av att läsa, själv tycker jag tipsen jag kommit på så här långt är riktigt bra. 
I eftermiddag kommer farmor och hälsar på hemma hos oss. Fast innan de blire glass med Linnea och massa snack om Grällsta troligen, längtar sjukt mycket till Grällsta. Hoppas det komemr bli lika roligt i år som förra året. Och träffa en massa nya vänner.  Ni kanske kan få något litet inlägg under grällsta, beror på om jag kan få nät, eller låna någons mobil som har 3G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback