Sorry! <3 <3

Va verkligen inte snällt att "lägga" undan bloggen idag, men jag kände att jag var tvungen att ta tag i skolan.
Jag jobbar även lite lätt med skolan nu också. Sen blire middag och troligen kolla film med familjen.
I morgon kommer jag inte så jättemycket jobb att göra då jag nästan är klar med allt. Väldigt skönt.
Därför valda jag att göra detta till en jobbdag med enbart jobb och så vart det, vilket lönar sig resten av veckan.
Papi ska fixa liite till i rummet men sen så är det klart och jag filmar så ni får se :) Troligen ikväll
Eller det är vad jag hoppas på, för är det klart så kan jag sitta där inne igen... Nu sitter jag i vardagsrummet.
Kan ju sitta i köket men det är inte lika skönt eller roligt för den delen. Men snart är mitt rum klart
Då blire sitta där 24/7 säkert. Skön stol, skrivbord, dator och TV så det är lätt nice att siatta i rummet
Plus att det är sjukt mysigt och där e alla böcker redan i hyllan, så jag behöver inte gå och hämta.
Har ju visserligen lite att fixa innan jag kan filma... (med papper som ligget på golver osv)
Men det tar nog inte mer är 30 minuter att ställa saker tillrätta och allt sånt som ska fixas.
Yes, men snart är det mat. Det blev grillkorv med pommes, enkelt och gott. Vi hör senare ikväll <3
Nej jag är ingen plugghäst men det är skönt att ha det gjort så jag inte har massa saker att göra
sista dagarna innan jag får komma tillbaka till skolan. Det vill säga att jag kan chilla nu sista dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback