Sorry

Jag hade lite fullt upp under eftermiddagen/kvällen. Först gick jag ut och gick i spåret vilket jag ska börja göra på söndagar, måndagar och onsdagar. Jätteskönt och bra! Speciellt nu när vädert är sjuuukt nice. Sen kom jag in och åt, idag vart det tortelini om ni ville veta... Sen skulle vi visst åka till Hälla, jag hängde på och vi gick in i sportaffärer och även ICA Maxi, där köpte vi en glass var. Sen nu måste jag plugga lite engelska tills i morgon...
I morgon skulle vi visst åka ut till farmor. Men först är det skola och fika med Linnea som gäller! Vi ska köpa glass och kanske nån liten bit godis, får se vad pengarna räcker till. Iaf kommer det vara soligt (hoppas jag) så jag kommer ha solglasögonen med i min väska. Får se om det blir någon bild, kanske, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback