TV

Kollar på Maria Wern nu med Mami och Papi. Fick även ett läppglans, ett paket med 12 st doftljus
och en ljushållare som jag kommer ha i mitt fönster. Ni kommer få se det i morgon när jag visar rummet.
Hoppas ni har haft en underbar måndag. Jag har haft en skön dag idag. Sitter även och kollar med
hur det blir med en sak. Ni får veta sen när det är säkert osv. Juste jag har glömt och säga att vi
är hundvakt på lördag, vill ni se bilder på vovven? Isf vet ni vad som gäller <3 Kommentera <3
Nu börjar Maria Wern igen så ska kolla på det nu. Sov gott <3

Kommentarer
Lisa Fager Bohlin säger:

svar till emma; Jag hoppträning i Dingtuna :)

2012-03-12 | 21:40:18
Bloggadress: http://tavlingsponni.blogg.se/
Lisa Fager Bohlin säger:

svar till emma: Ingen aning faktiskt... det ligger iallafall brevid en kyrka och en skola ;)

2012-03-12 | 22:35:37
Bloggadress: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback