TV

Nu ligger jag och min bror i min säng och tittar på gadiatorerna. Jag och Mami har snackat lite om i morgon. Hon kanske skulle ut till Erikslund så då åker jag med och shoppar där istälelt för på stan. Fast det är bara om Mami åker ut, annars åker jag ner på stan och handlar lite där. Hoppas på Erikslund för då kan jag gå in på citygross och kolla på hästgrejerna där. Ska kolla på en grimma åt Promise troligen eller åt Gordon då Malwa har ca 3 grimmor som jag har köpt åt henne. Ni lär höra hur det blir i morgon.

Kommentarer
Kim säger:

Sv; vet inte vad du fått det ifrån :o det står klart och tydligt att den avslutas den 1 maj. =)

2012-03-17 | 21:40:45
Bloggadress: http://ponniejumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback