Guten morgen

Idag satsar vi på en bättre dag, right? Idag är det iaf sjukhuset som står på schemat, men inte förens klockan 14... Dagens outfit är väldigt enkel, en blå tjocktröja, blåa jeans och ett vitt linne under. Ni får inte glömma tävlingen! http://emmascrazylife.blogg.se/2012/november/tavling.html#comment, på fredag dras ju vinnarna!! Ju fler som är med ju roligare är det jue :) 
        
Idag ska vi ha styrka på idrotten, vilket e nice. Förutom att jag är vädligt förkyld och sen stäckte jag nog mig lite när jag åkte av. Men det är bättre idag. Utom träningsvärken i benen, men det är sånt man får stå ut med som hästtjej. 
      
Nehe om man skulle käka upp sin macka och sedan gå och borsta tänderna... Jag bloggar i skolan under dagen. Sen såklart när jag kommit hem från sjukhuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback