1:a December...

...Går tåget klockan 8.52 till Stockholm! Jag och mami ska ha en mysig dag tsm. Vi kommer till Stockholm runt 10 och då tänkte vi gå i lite affärer och så, ja Ebba jag ska gå in på Lush :) Lite shopping alltså, sen måste man väl ha lite lunch i magen... Efter shoppingrundan och lunchen tar vi väl tunnelbanan till Globen, går på mässan och kollar i olika montrar osv. Får se om något roligt får följa med hem där ifrån. Klockan 15.30 är det show som gäller! Vi har bokat platser till matinen där det är massa olika grejer i. Sen tar vi tåget hem och då kommer jag lägga upp vad som fick följa med hem. Jag kommer ha fixat inställda så ni kommer ha bra uppdatering :) Om ni ser mig där, jag bits inte, jag lovar de. 
     
Ska nån av er dit? 

Kommentarer
Isabella Jonason säger:

himla fin blogg!
kolla gärna in på min :)

2012-10-26 | 17:40:25
Bloggadress: http://lillasotabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback