Dagen idag

Idag har ändå varit duktig tycker jag. Bloggat ett långt och bra inlägg + räknat min matte och gjort min engelska. Och varit duktig i skolan. Idag e nöjd med mig själv. Jag fick förslag på inlägg att skriva och då var det b.la men jag kommer inte göra Grällsta 2013... Jag gjorde ju vad Beny betyder för mig och ett inlägg bara om Beny så det blev ju 2 i 1 :) Nu ska jag bara hitta något att leverera åt er i morgon, medans jag är i stallet. Tips? Jag älskar att få tips av om vad ni vill läsa/ha!
       
Jag och Linnea har nog även en rolig sak på G, verkligen rolig! Jag kommer inte säga vad det blir, men vecka 5-6 då kommer ni nog få veta :) Woop woop säger jag bara! Om det nu blir så men det hoppas och tror jag.
       
I morgon ska jag börja min morgon med en chailatte och lite fix med kläder, smink och förbereda min presentation. Älska det! Fast jag gör numera en fusklatte. Jag värmer en halv kopp mjölk så att den blir varm, sen en halv kopp indianchai och lite socker i. Så gör jag min Chailatte och den är väldigt god tycker jag. Efter skolan sen är det bara att åka till stallet! Mysigt värre <3 Hoppas bara att det inte regnar! För då måste jag trängas med dem som hoppar inne i ridhuset + Att det är mysigare ute.
       .
     
Ne nu ska jag lägga mig och sova lite tänkte jag... Sen i morgon ska jag ta lite hjälp av Isabella Löwengrips bloggtips som jag har fått.

Kommentarer
Ebba säger:

Skulle inte du kunna lägga upp ett långt inlägg från Grällsta, alltså att du skriver om vad ni gjorde, känslor, mat osv.? Förstår du? :)

2012-10-23 | 06:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback