Den bästa årstiden

Jag har två årstidsfavoriter och dem sommaren och hösten. Vilken är era? Och varför är dem era favorter?
    
    
Sommaren: Sommaren är ju en skön årstid då det är varmt och ljust ute på kvällarna. Då kan man vara ute länge och det är varmt så man fryser inte. Man kan dra ut och bada när man känner för det. Sen är det ju skönt att vara ledig från skolan;) Nejmen det är ju skönt att kunna hitta på egna saker på dagarna och inte behöva åka till skolan/jobbet. Man kan ju vara så fri på somrarna, om det inte regnar. För då blir det kvavt och varmt... Då gömmer jag mig inne i soffan med en film, men det går ju de oxå + Att det är ridläger på somrarna :)
    
Hösten: Hösten är ju mysig för att då är det så fina färger på löven och ute. Personligen tycker jag om lite mörkare färger som t.ex vinröd, mörkblå, svart. Och sånna lite mörkare färger tycker jag passar super till hösten. Sen kan man ju såklart ha ljusa kläder oxå, som t.ex ljusa "trasiga# jeans är ju dö snyggt till en enkel tröja med en kofta över. Det enda dåliga är regnet när man ska ut och göra något, som till exempel när man ska åka till skolan och stallet. Men när man bara ska sitta inne under en filt och gosa framför TV:n med en skål popcorn, då är det ju mysigt med lite regn som smattrat mot rutan. Sen stora mysiga tröjor och massa gosiga filtar och att sitta i soffan med datorn. Hösten <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback