Det jobbigaste...

... Med Grällsta är:
    
       
Kvällen innan: Det är det värsta! Man vet inte vilka som är där, inte vilken stuga, inte vilka kompisar som är där. Jag gillar att ha kontroll, men då har man ingen kontroll. Sen blir man nervös för man vet inte vilken ponny/häst man kommer få ha på lägret. Sen vilken mat, vilka ledare, lekar, bana, grupp ja allt. Man bara längtar och vill inte sova den kvällen! Men dagen man ska åka, då blir man så att man typ ränkar ner minut för minut. Fast sen gör man något och glömmer att räkna, sen är det en timme kvar! Då blir iaf jag helt jäkla hyper och typ hoppar runt i huset. Och jektar för att ta fram det sista, byta om fixa håret SMS:a och chatta med Linnea och dö av längtan. Men i bilden, då blir jag CRAZY!!! Skickar 985037656294765639575 mess om allt och inget. Men Linnea gör det samma så vi väger upp varandra :)
      
Första dagen/kvällen: Då har man ju fått veta vilka som är där iaf. Men det viktigaste har man inte fått veta, sin lägerponny/häst. Men det får man ju reda på dagen efter och då är det svårt att sova, jäkligt svårt. Men det är tur att man blir trött så att man somnar ändå... Det är som att man vet att det är spökkväll, men inte när. Dem kommer och rycker upp dörren oh ba "de e spööööökkväll!!" 2013 SKA jag gå rundan, vad jag än säger på Grällsta! Jag har sagt det här och nu på bloggen och det ska göras! Om nu mina stugisar ska gå, för jag ska gå med dem ;)
          
Saknar Grällsta som F*N!!! 2013 kommer ägaaaaaaa, längtar!!!!!!! Nu är vi 4 (5) grymma personer som ska åka och dela stuga :D 

Kommentarer
Lisa Svanbom säger:

Annars fåru gå med mig! ;)

Svar: YEY :D <3
Emma

2012-10-24 | 17:46:28
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback