Förlåt

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men på sista lektionen var vi i skogen och filmade till våran svenska film. Men det gick faktiskt väldigt bra och vi ska snart börja klippa ihop våran minifilm.
 
Snart så ska jag till stallet, just nu sitter jag och käkar lite innan. Jag tar nog bussen och blir hämtad sen, det börjar ju bli lite kallt nu... När jag komemr hem fårn stallet ksa jag ta ut Gucci och rykta henne. 
  
Jag har ett inställt åt er som kommer upp när jag är i stallet. Sen blir live bloggning av mig. Men det inställda är ett ganska bra inlägg :) 
   
  
Nej nu ska jag åka och trimma + anmäla mig till en till klass till dressyren. 2 klasser, here we go. Men allt kommer gå superbra för jag har min stora stjärna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback