Frågorna av Alice och Jossan

Hur hittade du Malwa? En väldigt invecklad historia. För att göra den kort så var det min kusins jobbarkompis som lånade Malwa till sitt stall och hade berättat om mig, då fick jag komma och provrida och triveds. Sen flyttade hon tillbaka till sin ägare och vi har hållit kotakten och jag fortsatt på Malwa.
Vilka dagar sköter du Prancer, Gordon och promise? Tisdagar - Promise, fredagar - Gordon och Prancer, lördagar - Promise och Gordon
Vad brukar du mest ha på dej till vardags? (typ jeans eller mjukis byxor osv.) Jeans och en hoodie
     
     
Vilka hästar rider du regelbundet av de som är med i headern? Gordon och det kommer bli Malwa igen
Vilken av hästarna är roligast att rida? Malwa eller Promise
Vart köper du det mesta av dina kläder? H&M tror jag...
   
This or that 
Ponny/Storhäst


Kommentarer
Charlotta säger:

Superfin blogg! Intresserad av ett bloglovinbyte? :)

2012-10-21 | 19:11:08
Bloggadress: http://allroundponnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback