God morgon på er mina älsklingar

Jag älskar att bröja morgnarna med att sminka och klä på mig, sen sätta mig vid datorn och blogga. Det är så mysigt att kunna sätta sig vid datorn och bloggen på morgonen, sen kanske man har kommit på något roligt inlägg på kvällen när man låg i sängen. Då är det ju bra att skriva det och lägga det som inställt. Sen att logga in till kommentarer gör det alltid lite extra roligt, ni som har blogg håller ni inte med? Så kommentera på mina bästa älsklingar.
      
Nu är det snart dags för frulle, om någon av mina älsklingar bryr sig ;) Jag bloggar väl mera sen i skolan och lite så. Hoppas att vi kan få våra fysikprov idag, det var nu 2 veckor sedan vi skrev det! Jag vill ju veta mitt betyg på provet ;) 
   
    
Btw om ni inte har något att göra, adda/gilla/följ mig på Dayviews, facebook, twitter, bloglovin & min gallerixbild   
Mitt finaste bustroll <3 <3 Jag älskar och saknar dig så mycket, men snart ska det förhoppningsvis bli ändring på det! :D <3 Hoppas hoppas <3

Kommentarer
Jossan säger:

Rider du inte Malwa längre?
Om inte. Varför?!

2012-10-09 | 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback