God morgon!

Jag vaknade av sång och paket, och en hund som hoppade upp och ner från min säng... Jag fick masa fina och bra saker. Jag fick bodybuttret, kajalen, mascaran och presentkortet på H&M av min farbror. Sen hade visst Linnea en present till mig som jag får ikväll :) Btw det är 41 dagar kvar tills Breakning dawn part 2 kommer ut på BIO :D
* Ögonskyggspalett
* Twilight bok nr 3, ljudet av ditt hjärta
* Bodybutter med doft av hallon
* En ljusblå låda med en sjukt söt bild på islandshästar
* Ett Topmodel block, fast med hästar som motiv
* Nagellacks borttagningsmedel
* Nagelstickers
* Nagellack x 3
* Nagelbans petare
* Kajal och mascara i en rosa neccesär
* Presentkort på H&M, 300 kr
* Presentkort på Hööks, 200 kr
* Biljett till Stockholm horse show, lördagen.
* Ridstrumpor från JH collektion

Kommentarer
Grc!!<3333 säger:

GRATTIS!!:D

2012-10-04 | 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback