God tidig morgon

Nån mer än jag som e uppe så här tidigt när jag har sovmorgon? Skulle inte tro de. Jag har precis sminkat mig, som vanligt :o. Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Om 10 minuter ska jag fixa frulle iaf, det vet jag. Mami har troligen planerat att vi ska åka och hämta Gucci redan i kväll, hoppas de. Den hunden är ju så go. + att det är ju mysigt med en hund hemma i huset. Och en hund som kommer och väcker mig i morgon, på min stora dag.
     
Nehe om man skulle ta och plugga ltie tyska kanske... Fast att vi har 4 superlätta meningar. Och käka lite frulle, vi hörs väl snart igen ;) Btw jag kanske redigerar filmen idag, om jag hinner efter att jag pluggat engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback