Gött gäng!

Älska konfagänget alltså! Vet inte hur mycket jag har skrattat idag, har haft sjukt roligt :) Allt var frid och fröjd till jag kom hem och såg mitt älska finfina Kemihäfte. JIppie för prov i morgon, haha ja verkligen INTE. Emma don`t like tests. Det blir inte bättre av att man ska kunna engelskan + att jag måste göra klar min och sen ska 30 mattetal vara klara, på TISDAG!! Jag tror att skolan vill döda mig nu.
    
   
Det ända bra med morgondagen är att jag ska rida 2 prinsar! :D Gordon ska ridas igenom ordentligt och Prancer ska skrittas en sväng i ridhuset. Jag ska även ta med mitt nya pannband i morgon och tänkte fota Gordon lite helkroppsbilder + huvudbilder om han vill sammarbeta med mig vill säga ;) Finisen Prancer är ju frisk nu!! :D
    
Nu ska jag ta ut Gucci en sväng, sen ska jag lägga mig med mitt finfina Kemihäfte och dö lite. Vi hörs i morgon, om jag överlever med mitt Kemipapper vill säga ;)
- Izeeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback