Grym dag idag

Kom till stallet och red min stjärna Promise. Sen stack jag upp med några brudar på cafet och käkade lite mat. När vi kom ner igen gick vi till ridhuset, där red min tränare Johanna. Sen busade vi där inne, då menar jag verkligen busade! Mer detaljerat får ni inte, bara att det var SJUKT kul. Bara dem som var med vet och får veta. Nej vi gjorde inget olagligt, men jag vill inte skriva ut det här på bloggen. Vi var väldigt oseriösa och skrattade typ hela tiden + moffade lite donkenkäk. Älskar att våran tränare är så sjukt rolig! Asså hon e F*N den bästa tränaren i stallet. I stallet sen fortsatte flummet och skrattet! Vi typ flamsade runt, undrar vad alla andra tycke om oss när vi var som vi var... Men vi hade iaf sjukt roligt! Jag vet inte hur mycket jag har skrattat idag, men roligt har jag haft. Det kändes som att den här dagen verkligen behövdes, bara få släppa loss och skratta med mina brudar. Sen knoppade jag dresyrhästen och satte på tränset för att ta ut och fota honom, bilder får ni i morgon.
    
     
Dressyren gick helt okej tycker jag, jag leder inför i morgon på 152 på poäng. Men tvåan och trean har 151 och 150 så dem är mig hack i häl ;)
     
Nu tänkte jag sätta på en film eller något. Detta blir sista inlägget för kvällen tror jag, men i morgon lovar jag er top uppdatering igen :) Jag åker inte till stallet förens klockan 15, så jag har bara fixat 2 inställda åt er. Juste de är städdag i morgon ockspm får se vad vi gör. Jag ska nog iaf fota lite nya höstbilder, om det inte snöar inatt vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback