Guten morgen

Jag har börjat att fundera lite på vad jag ska vara på min kompis halloween fest. Jag tror att jag ska klä ut mig till Lady Gaga. Det enda som behövs är en blond peruk... Ingen som har en blond peruk att låna ut till lilla mig? Isf kommentera. Kläder e ju inte så svårt, ta någon halvkort klänning och sminka sig lite extra och man e färdig.
       
Idag är det iaf onsdag, mitten på lovet. Jag vill gärna ha en veckas till lov, men det får man ju inte. Lite tråkigt väder tycker jag att det har varit. Men man överlever väl inne under en gosig filt med en film? Sen kanske lite gois oxå. Idag ska vi åka iväg en sväng till badhuset, nån av er som ska dit? Under tiden jag är borta, kan inte ni kommentera tips på massa långa långa inlägg som jag ska skriva sen? Jag har inga bra inlägg på G nu efter att jag publicerade det där inlägget igår om droger och rökning. Och jag är sjukt skrivsugen känner jag, känsliga inlägg accepteras oxå. Det är oftast dem som blir dem roligaste och jobbigaste att skriva.
       
     
Idag kommer det upp en tävling här på bloggen. Woopa!! Håll utkik efter den, jag tror att ni kommer tycka om den. Ju fler som deltar ju roligare blir det ju, håller ni inte med?
           
På lördag är det hoppnig som gäller, på min finaste Promise. Taggad till 1000. Rulla en bana på lite höjd med gämna språng och gämn galopp det är vårat mål. Fast vi skulle hoppa studs så då är målet att ha gämna och bra språng, på studsen. Sen skulle de kanske vara nån bana de vet jag inte, men kul ska de bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback