Hej, hejsan, hallå

Har precis kommit hem rån skolan och min farbror kom precis förbi en sväng, han hade även ett paket med sig. Men jag öppnar det i morgon, med alla mina presenter från familjen. Älskar att fylla år för all tårta, träffa släkten, få paket. Det enda dåliga är att när man blir äldre. Jag vill fylla 29, sen inge mer än så ;) Man vill ju inte dö ju, 29 en lagom ålder tror jag.
  
Aja om 50 minuter ska vi åka och hämta mami för att sedan åka hem till Guccis ägare och ta en fika + hämta hem Gucci till oss ett litet tag. Hon åker hem på söndag kväll igen, men lite är bättre än inget <3 
  
   
Men nu sätter jag på gårdagens avsnitt av mannen som talar med hundar, jag kommer nog inte hinna kolla klart innan vi ska åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback