Hemma från skolan + Jossan

Kom nyss hem och värmde på en panpizza nu innan jag ska till stallet. Då såg jag att Jossan hade kommenterat och frågat varför jag inte rider Malwa längre och här kommer svaret:
   
Jag rider henne när jag har tid + att någon ska följa med. Men nu har mitt liv förändrats och som det ser ut nu är det måndagar som gäller, då är det jag och min finaste soulmate igen <3 Dock så kommer jag nog inte att rida henne lika hårt nu i början, kanske senare. För jag växer ju och blir längre, Malwa tappar mer och mer muskler när hon inte är riktigt igång. Men om kanske ett halvår, då kommer det nog gå att rida ungefär som vanligt på henne. Sen ska jag trimma Malwa åt hennes ägares dotter, dem e så sjukt söta tsm! Drf ska jag hjälpa dem att trimma Malwa på måndagar som det ser ut nu.
    
   
Men nu börjar det bli dags för mig att btya om och ta bussen till stallet. Inställt är fixat, ett rätt så bra instältl denna gång ;)

Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

Mysig bild! Sommar :o(

2012-10-09 | 16:46:29
Bloggadress: http://asslatjejerna.se
Jossan säger:

okej ;)

2012-10-09 | 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback