It is FRIDAY! :D

Fredagen innan lovet, sjukt skönt! Längtar efter att kunna sova så länge som det passar en, vara uppe sent, vara med vänner hela dagarna, vara i stallet. Lov med andra ord :D Lovet kommer väldigt passande nu. Vi har gått i skolan kanske 2 månader, haft säkert 10 prov 20 läxförhör... Nej kanske inte så många men det känns som de. Vi ska ju ha ett läxförhör idag, i Kemi syror och baser är det som gäller.
     
Jag började min morgon med att slänga på lite mascara sen satte jag mig vid datorn och skrev ytterligare ett inställt! Fick en väldigt bra idé igårkväll så jag skrev den nu på morgonen. Inlägget kommer att komma upp undertiden jag är i stallet i morgon. Jag är sjukt taggad inför tävlingen. Kommer rnågon av er komma och kolla på mig? 
   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback