Jag dör!

Kom in och såg statistiken!! :D Ni e helt sjukt grymmaaaaaaaaaaaaaaa <3 <3 <3 <3 I Love you <3 <3 <3 <3
   
  
Back to reality... På skype med Ebba fick vi värsta omstylingsidén, hon gjorde om några kläder som skulle slängas och jag fixade ett halsband. Jag ska fixa fler halsband, men jag måste köpa kedjor först. Dem som jag har hemma passar inte :(
     
 
Btw viste ni att jag ska göra en egen smyckes kollektion? Woppa!! Det kommer att vara halsband, örhängen, ringar och armband. Om ni vill kan jag lägga upp bild på kollektioen sen? Men då måste ni kommentera att ni vill se, annars är det ju ingen mening att jag lägger upp bilder ;) 
Jag kanske även ska fixa en ny header snart. Det ända som saknas är en bra bild på mig och Promise och mig och Prancer. Jag har troligen bilder till dem andra, nej Areal ska oxå ha en ny bild. Men det fixar vi nästa gång jag åker ut och rider. Vilket jag hoppas kan bli snart :)
     
    
Nu tänker jag gå och lägga mig så att jag har någon energi i morgon. Då kommer det även ett bra inlägg under tiden jag är i stallet och rider min stora dressyrhäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback