Jag e duktig!

Har setat och skrivit ihop 2 längre inlägg och lagt som inställda, faktiskt väldigt läsvärda enligt mig. Sen om ni tycker det är ju en annan sak, men jag driver min blogg och skriver om sånt jag tycker kan vara roligt att läsa. Som sagt kom gärna med förslag på något ni vill läsa mer och längre om. Jag fixar det gärna åt er, de ska ni veta :) Ett kommer i morgon och det andra på fredag, vad passar bättre än långa inlägg när man e borta? 
    
   
Btw jag ska beställa hem lite grejor från ELF i morgon. Blir väl ungefär, en ögonbrynsgel, zitzapper, mineral ögonskygga, duo eyeschadow cream, eyeliner, en ögonsuggspensel sen föjer det väl alltid med något mer ;) 
- Jag har även kommit fram till att jag tycker om min hårfärg, precis som den är. Jag har velat färga håret ett tag nu, men inte nu längre. Jag är nöjd med hur mitt hår ser ut och det ska man vara. Som man är skapad är man menad och accepterad.
              
   
Men nu ska jag fortsätta att kolla på Djur akuten inan jag lägger mig i sängen bredvid Gucci som just nu fläkat ut sig över hela min säng. Hon verkar tro att den är hennes ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback