Jaha

Bröden står nu i ugnen, mumma. Sen bakar mami bullar så det kommer lukta nybakat i vårat hus idag, mysss! Men snart ska jag byta om och ta bussen till stallet. Jag har lovat att fixa Gordon idag, snäll tjej här vettni ;) Aja har ni haft en skön start på lovet? Synd bara att vädret är som det är. I morgon ska iaf jag och min familj åka och bada är det tänkt. Då ska jag inviga min nya bikini, ni vet den svartrutiga som jag köpte på New Yorker? Ska nån av er göra något roligt på lovet? Sen nån dag kanske jag ska beställa hem en väst fårn Hööks, då den typ alltid är slut i butiken... Får se hur det blir med de, mami är ju med och bestämmer ;) 
            
Gaaaah, jag längtar till stockholm horseshow! Det kommer bli så kul, det är jag helt säker på. Jag snor en av skolans kamera så massa massa massa bilder kommer ni att få, de lover jag. Sen får kameran även följa med till stallet på fredagen, så då kommer ni också kunna få sånna nya bilder. Låter det som en bra plan? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback