Kväll nu då...

... Denna dag har gått sjukt fort tycker jag, för fort nästan. Hade roligt och mysigt i stallet. Fick träna Gordon på att gå förbi en sak som han fjantade sig med, dumma hezten på 22 år. Men på slutet kunde vi passera två gånger utan att stanna, jag ska skritta fram där på fredag tänkte jag. För att se hur han beter sig då, hoppas verkligen att han har skärpt sig. Orkar inte med sånt fjant som han kan få för sig, för sånt som stått där sen han flyttade till Rocklunda. Bara det att staket var nedlagt p.g.a tidigare grävningar, det var de som han fjantade sig för. Då var det bara att träna som man gör med en unghäst och det fungerade skitbra :) Sen kollade jag på när en kompis hoppade hoppspecial på Promise. Jag vill verkligen verkligen verkligen vara med på en hoppspecial. Ska kolla lite med mami ang det, för det är ju kul, nyttigt och extra ridning.
         
Men sen har Tilda gjort en film från dressyren i söndags. Tack supersnälla Tilda <3 <3 <3 Här får du en länk, http://tiildajohanna.blogg.se/. Jag tänker lägga upp det som ett inställt i morron! Så håll koll då :) Jag vet ju inte direkt hur länge vi kan tänkas att bli borta... Men jagg fixar inställa så att ni klarar er :) För ni är verkligen värda bra uppdatering!
      
Nu tänker jag gå och lägga mig. Vi hörs i morgon mina fina
- Fina dressyrhästen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback