Kväller

Nu tänker jag stänga av datorn och tvätta bort mitt smink innan jag somnar med dator och smink på... Fast att jag har sovmorgon i morgon, men ändå. Börjar ju 9 varje måndag och på onsdagar, onsdagar kan det bli någon morgon man börjar 8 med de e sällan. Sen är rätt så chill att sluta 13.30 på fredagar. Rätt bra schema för att vara 8:an
  
     
Ne nu skriver jag bara massa onödiga saker som ingen vill läsa om! Men vi hörs i morgon med nya, friska tag. Ska jag skriva ett till inlägg om Grällsta, tycker ni det? Fast denna gång om själva Grällsta, inte återbesöket eller ridlägrena.

Kommentarer
Alice säger:

Ja gör det ;)

2012-10-10 | 17:31:33
Bloggadress: http://Tassochhov.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback