Ledsen för detta

Idag har det inte varit nå bra inlägg eller bra uppdatering, men ni har varit grymma ändå! :D Älskar er sjukt mycket mina fina. Hoppas ni vet att uppdatering och inläggen brukar vara mycket bättre än så här som det varit nu idag. Men jag har spelat sims nu senaste timmarna, beroende typ. Men det är ju roligt + att om man inte har något annat att göra. I morgon ska jag plugga hkk, lite kemi och kanske fixa med min engelska redovisning.
     
Det är ändå inte så farligt mycket grejer vi har i skolan nu, tycker jag iaf. Nu ska jag kolla på solsidan innan jag ska ut med Gucci. När jag kommer in är det Partaj och oboy som står på schemat + Williams lista som jag inte tittade på klockan 19 ;)
    
  
Men nu ska jag längta efter mitt paket från ELF och efter min oboy. Vi hörs senare, som vanligt ;) Och hoppas att jag vinner tränset i utlottningen hos Svensk Ridsport AB på facebook, det är ju ändå 4 som vinner 4 valfria träns :) 
- Lisa och Selma får stå för bilden till detta inlägget.
      
        
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback