Mår som bäst

Jag har haft en grymt lugn och skön helg denna helg. Fredag hemma hos Ebba med Linnea och Tess, sen stallet för att rida och sköta. Lördagen, red dressyr på gulis och var sen bara hemma och mös. Idag började jag dagen med en tur i skogen med mami och Gucci, sen lite sims, världscupshoppning och mera sims.
En grymt lugn med mysig helg med andra ord. Nästa helg är det tävling på söndag som gäller, final! Jag kanske får hoppa omhoppningen... Jag har ju en 0:a och en 4 så får jag en 0:a i grunden på söndag, då får jag hoppa omhoppning och vara med och fajtas om rosetterna. Men annars blir det bara en grundomgång på söndag.
       
Jag tänkte lägga frågestundssvaren som inställt nästa söndag, så ni har fram tills söndag lunch att fråga! Om ni vill göra det så klickar ni häääääääääääääär, ju fler frågor, ju roligare blir det. Jag svarar 100% ärligt på ALLA frågor, okej kanske inte alla mest privata (med det fattar ni väl?)
     
   
Avsnittet av Williams lista som sändes idag var ju rätt så roligt :) Jag diggar William Spetz mer och mer, om ni är intresserade av att veta de. Sen har jag även börjat att digga Carusso och Casall mer och mer, om ni är intresserade av de också ;)
- Finaste ridskoleponnyn som finns! <3 Promise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback