Mina fina

Mina fina bloggläsare, mår ni bra? Tänkte ägna detta inlägg åt er <3 
     
    
Utan er vore min blogg inte en blogg, bara en dagbok på internet. Jag skulle aldrig få några kommentarer på vad jag skrev, aldrig kommentarer att mina bilder är fina osv. Men med eran hjälp blir det inte så, jag får massa fina kommentarer till mina bilder osv. Det är nog det som är det roligaste med att blogga, alla fina kommentarer och grymma läsare <3 Sånna som ni är <3 Även om mina inlägg inte är superbra, så ska ni veta att jag älskar er ändå. Det går inte alltid att prestera 110%, tyvärr men så är det. Hur mycket jag än vill och försöker så går det inte alltid.
   
Jag kommer alltid att tycka om er och tänka på bloggen, även om det inte alltid märks i uppdateringen och inläggen. Men ni är mitt liv nu mera, det ska ni komma ihåg! Jag gör allt jag kan för er mina fina. Ni kretsar i mina tankar 24/7, det ska ni veta. Om ni frågar mina vänner så pratar jag ofta om er, om nån av er lämnat en taskig kommentar så diskuterar jag det ofta med mina grymma vänner. 
   
   
      
Så vart jag vill komma är att ni är mitt allt och mitt liv, komihåg det.
- Jag och lilla tjockisshettisen Hamras Inter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback