Mysig morgon

Började med att sätta på musik och sminka mig, älskar verkligen det. Sen nu har jag chattat på facebook ett bra tag.
     
Fick även en kommentar av "Sara" som tyckte att jag red dåligt. De e bara slöseri med din tid att du sitter och skriver sånt, men är man avundsjuk så är man. Det är bara patetiskt att kommentera sånt, domaren tyckte en helt annan sak. Och jag litar mer på en domare än på en "bloggläsare". Sen var Promise skitstressad, därför råkade jag lägga henne lite nära hindrena ibland... 
         
     
Iaf nu börjar det bli dags att borsta tänderna och åka, jag bloggar lite i skolan. De lovar jag eftersom att ni är så grymma!! :D <3

Kommentarer
Felicia säger:

Tycker att det är bra att du inte låter folk sätta sig på dig, big like Emma!

Hur höga var hinderna på tävlingen? :)

2012-10-01 | 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback