Natti natti

Har fixat 5 bra inställda tills i morgon! Hoppas att ni komemr gilla dem. Har setat väldigt länge med dem. Men ni ska ju ha uppdatering så det får jag offra en kväll för att mina fina ska ha en bra uppdatering. Som bloggare får man ibland välja bort saker för att satsa på bloggen. Som jag gör! Ni anar inte vilken tid jag lägger på bloggen. Minst 1 timme per dag, men jag gör det för att jag satsar och vill! Jag vill inte försumma mina fina och grymma bloggläsare, ni är mitt liv nu. Allt som ni gör/kommenterar, tar jag del av. Vad som en står, ni gör. Det sätter avrtyck, tänk på de innan ni kommenterar något dumt och onödigt.
   
Men nu ska jag lägga bort datorn och lägga mig under täcket ås att jag får sova lite. Tidig och lång dag i morron vetni, but thats how I want to live my life. Tävlingväskan är packad, vita ridbyxor, vita handskar, pike, tröja och pannband + mjukisar. Nu är jag redo att tackla denna helg! I morron lovar jag er massa foton på Gordon i det nya pannbandet. Det känns som att det behövs, håller ni med? Även lite höstbilder skulle behövas... Kanske något att fixa under söndag förmiddag? Fast då är det ju städdag här på gatan, men jag fotar i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback