Ni har varit grymma och jag mindre grym

Ni har varit grymma idag, men inte jag. Jag tycker inte att jag har levererat så jättebra inlägg som jag skulle vilja, tyvärr. Men jag satt och kollade runt efter grejer till sims och lite så. Jag har ju även pluggat, spelat sims och städat, jag får väl skylla på det. Filmen blev inte heller redigerad, jag han inte. Men då har jag ju något att göra på onsdag :) I morgon blir det sista ridpasset som 13-åring... För på Fredag är jag ju 14, tiden går fort. 
    
Btw vill ni se vad jag får i present på torsdag? Kommentera det så lägger jag upp det när jag kommer hem efter skolan.
     
Men nu ska jag tvätta bort allt mitt smink och sedan hopa till sängs, jag e grymt trött. Förhoppningsvis får vi även våra fysikprov i morgon, då han glömt dem hemma idag. Men han sa att det gick bra för mig så jag hoppas verkligen de nu, men de kändes bra och det är väl huvudsaken? Denna vecka kommer nog bli rätt chill, bara tyska och engelska glosförhör, båda är korta. Sjukt skönt för att vara årskurs 8, fast vi hade ju 2 prov, 1 läxförhör, 1 diagnos föra veckan så det är väl lite "pay back".

Kommentarer
Lisa Svanbom säger:

JAG VILL VETA! :D

2012-10-02 | 10:08:29
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback