Planer för morgondagen

Jag åker till stallet runt 9 och har tränig 10-11 troligen på Promise, bommar är det som gäller. Hon kommer nog att vara bäst, som alltid! Sen tänkte jag kanske gå en liten sväng med Grodisen, inte helt 100. Eller om jag käkar med nån till typ 12... Byter pannband, knoppar och tar ut och fotar honom. Vet inte när det blir, men fotas de ska han i nya pannbandet och knoppar. Får se vart dagen tar vägen. Jag åker nog inte hem imellan iaf, de e lite onödigt tycker jag. Sen är det ju tävling, jag rider 2 klasser 1 Lätt C och en Lätt B. Håll alla tummar ni har för mig. Debut i Lätt B, woop woop.
     
Jag red igenom Gordon idag, Lätt B och det gick helt okej. Lätt C har vi ju ridit så många gånger, därför valde jag att lägga fokus på Lätt B och saker som vi behöver öva på. Red et lite lättare pass på honom idag och jag tror att han gillade det. Jag brukar rida igenom honom väldigt hårt, han blir typ alltid svettig. De e inte så bra, men han har fått björnpäls nu på vintern så han ser ju svettigare ut än vad han är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback