Plugghästen själv

Haha nej inte riktigt, jag har faktiskt inte pluggat så mycket. Men det är inte så svårt, enlit mig! Men jag ska läsa igenom mera, mycket mera... Jag kände bara för att hålla mina fina bloggläsare uppdaterade, ni e ju bara bäst! <3 Jag känner mig även nöjd över inställda som jag har fixat. Annars brukar det bara bli något ihopslängt, men inte nu inte! Ordning och reda. Lördagen kommer bestå mest av inställda då jag kör en heldag i stallet, 9-19 var de... Jag skriver om hur det gick när jag kommit hem igen! För lite intresserade är ni väl allt? Btw någon av er som kommer och fotar? Isf kommentera gärna de, lämna din mejl så mejlar jag dig <3
       
      
I morgon blire en fulldag i stallet:
* Rida 2 hästar
* Mocka åt två hästar
* Sköta två hästar
* Bada en häst
* Putsa åt en häst
* Förbereda inför helgen med snoddar osv.
* Plugga program!
   
En av dem två hästarna är Gordon, han ska jag bara rida igenom programen på sen kanske jobba han lite mer. Han ska inte gå så hårt är planen, mest bara lite fintrimm. Sen är det Prancer som ska skrittas, kanske travas får höra med bossen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback