SNÖ!

Det snöar! AND I HATE IT! Serri de e ju bara Oktober, mitten av november fine men Oktober? Aldrig i livet. Nu måste jag nog släppa det dära med snön och plugga lite kemi... Läxförhör i morgon, sen ingen läxa under lovet :) Grymt skönt tycker jag. 
      
Innan jag åkte till konfan kollade jag runt på saker på nätet. Då hittade jag detta sjukt snygga fodralet :) Jag hittade det på nån sida som jag inte kommer ihåg just precis nu... Tror att de va från my trendy phone. Men håll med om att de e snyggt?
          
        
Jag har lite roliga saker på G ang bloggen just nu, wooopa. Men nu blire lite plugg och sen ska jag kolla på nogon serie och fixa lite inställda åt er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback