Sovit gott?

Jag vaknade nyss och sminkade mig lite snabbt. Eftersom att det är fredag orkar jag inte sminka mig supermycket, det fick bara bli lite mascara och puder. Efter skolan ska jag åak till stallet och trimma Gordon. I morgon är det hoppträning på ridskolans största häst Capitol, har aldrig setat på hästen för men de går nog bra :) Han verkar vara väldigt snäll. Sen är det bara ut och skritta Gordon en sväng, hem och duscha lite snabbt. Klockan 15 kommer släkten på besök...
    
I kväll ska jag bara chilla och vara nöjd med livet. Jag kanske spelar lite sims med X-factor på TV,  om det nu var X-factor som skulle börja gå medans fångarna på fortet har uppehåll ett tag. Och man får inte heller glömma bort att äta godis idag, mumma. 
      
     
Vi hörs som vanligt under dagen. 
- En bild på honom
    
    

Kommentarer
Julia säger:

Bästa hästen som finns!

2012-10-06 | 18:31:28
Bloggadress: http://juliathorbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback